Ziemne Oczy to umiejętność jaką posiadała Toph. Mimo tego, iż była niewidoma potrafiła widzieć świat za pomocą magii ziemi. Pozwalało jej to w lepszy sposób opanować ową magię.
Poziom Pierwszy Ziemnych Oczu
Na pierwszym poziomie jesteśmy w stanie poczuć wibracja ziemi w promieniu 5 metrów od siebie. Dzięki temu możemy mniej więcej przewidzieć jaki ruch wykona przeciwnik, co daje nam możliwość szybszego zareagowania na atak wroga i zwiększa szanse powodzenia naszego ataku.
Zręczność wzrasta na tym poziomie wzrasta o 5 punktów.
Poziom Drugi Ziemnych Oczu
Na drugi poziomie jesteśmy w stanie poczuć wibracje ziemi w promieniu 10 metrów od siebie. Dzięki temu możemy mniej więcej przewidzieć jaki ruch wykona przeciwnik, co daje nam możliwość szybszego zareagowania na atak wroga i zwiększa szanse na powiedzenia naszego ataku.
Zręczność na tym poziomie wzrasta o kolejne 5 punktów.
Poziom Trzeci Ziemnych Oczu
Na tym poziomie jesteśmy w stanie poczuć wibracje ziemi w promieniu 20 metrów od siebie. Dzięki temu możemy przewidzieć jaki ruch wykona przeciwnik, co daje nam możliwość szybszego zareagowania na atak wroga i zwiększa szanse na powodzenie naszego ataku. W walce z innym magiem ziemi jesteśmy nie do zranienia przez ziemne techniki.
Zręczność na tym poziomie wzrasta o kolejne 5 punktów, natomiast szybkość wzrasta o 10 punktów.
Koszt: 800 DP i 70 000 G
Offline